TIBBİ HACAMAT

Tıbbi Hacamat Tedavisi Nedir?

Hacamat (Kupa Tedavisi – WetCuppingTherapy) cilt altındaki birikmiş, kılcal damarda dolaşmakta zorlanan, atıl kalmış, vücuda zararlı organik ve inorganik maddelerin, çeşitli hastalıklar yapan toksinleri içeren kanın, vakum yolu ile vücuttan dışarı alınmasıdır.

Yüzyıllardır uygulana gelmiş geleneksel tedavi yöntemi olarak bilinen, vakum ve kan alma terapilerinin birleşimi olan hacamat; kolay uygulanabilirliği, herkes tarafından ulaşılabilirliği ve en önemlisi birçok hastalık üzerindeki gözle görülür etkisi ve hastaların kısa zamanda konfora kavuşması açısından, günümüzde giderek tercih edilmektedir.

Ağız ve solunum yoluyla vücuda giren her şey önce kana karışır ve kan yoluyla diğer organlara ulaşır. Organlarda oksijen ve besin olarak kullanılır. Sonra vücuttan atılması gerekenler; zararlı gazlar, kanserojen maddeler, yapay gıdaların katkı maddeleri her ne kadar idrar, dışkı ve terleme yoluyla vücuttan atılsa da atılamayıp vücutta kalanlar, cilt altı kılcal damarlarda takılıp birikir ve pek çok kronik hastalığa yol açabilir. Hacamat (Kupa ) tedavisinde kanın hastalıklara sebep olan bu zararlı maddelerdentemizlenmesi amaçlanır.

Damardan yapılan kan bağışından farklı olarak hacamat; yüzeysel kılcal damarlardaki ve lenf sistemindeki toksik maddeleri ve bozulmaya yüz tutmuş hücreleri toplaması yönünden daha etkilidir.

Hacamat uygulanan noktalar, akupunktur meridyenlerinin en az bir veya bir kaçını içine alır. Böylece vücudun enerjisini dengelemekte ve aynı anda akupunktur tedavi noktalarının uyarılmasını sağlamaktadır.

Tıbbi Hacamat, vücudun iyileştirme sistemini uyarır; böylece bölgesel kanlanmayı ve bölgesel oksijenlenmeyi arttırır.Koruyucu hekimlikte amaç; hasta olmadan, hastalıklara karşı vücudu dirençli tutmaktır.

Hacamat,Kupa tedavisi yaptırmanın hiç bir yan etkisi olmadığı gibi vücutta biriken ilaç artıkları, bu uygulama ile,fabrikasyon gıdaların katkı maddeleri, hormonlu ve GDO’lu gıdalardan alınan toksik maddeler çok kolaylıkla temizlenir ve vücut rahatlar, dinçleşir.